ברור שכולנו מוקיעים אלימות ובודאי שכולנו רותחים כשאנו שומעים על אלימות במשפחה. אבל…

הדברים הם לא שחור ולבן. 

מגיעים לשולחני תיקים רבים, בהם תוך כדי סכסוכים שונים או הליך גירושין מוגשות תלונות שווא נגד גברים וגם נגד נשים. לעיתים אני נתקלת באפלייה, עת הרשויות השונות נוקטות באופן שונה כלפי אחד מבני הזוג הנחשד באלימות ויש מקום לתבוע עבורו שיוויון ומיצוי זכויותיו .

במקרים אחרים ההתרחשויות בזירה אינן ברורות והמשטרה מחמירה עם החשוד ללא צדק.

לכל המקרים האלה נדרש עורך דין פלילי מנוסה אשר יחלץ את החשוד/נאשם מענישה חמורה שלא בצדק ואולי אף יביא לסגירת התיק.

במשרדי – מקרים רבים בהם הבאתי להצלת חייהם של אנשים, ממש כך. מקרים בהם היתה תלונת שווא והצלחנו, על ידי איסוף ראיות , הקלטות ועוד להוכיח כי מדובר בשקר. התיקים נסגרו ויש מי שחזר לנשום.

גם במקרים בהם יש די ראיות – יש צורך לבחור בדרך הטובה ביותר לסיים את התיק, בודאי אם מדובר בבני זוג אשר ישובו לחיות יחד, לעיתים עם ילדים משותפים. ואז יש צורך לפנות לאפיקים יותר טיפוליים (כמו שליחה לקצינת מבחן, שילוב בקבוצות טיפוליות על פי הצורך ועוד) אשר ימנעו חזרת מקרים של אלימות וגם יקלו את עונשו של הנאשמ/ת.

מעורבות של עורך דין פלילי מוקדם ככל האפשר היא קריטית!! במקרים אלו אני מפעילה רגישות רבה יחד עם מלחמה בלתי מתפשרת עבור הלקוחות שלי.

עורך דין עבירות אלימות

עבירות אלימות הן עבירות מן החמורות שקיימות בשל הסיכון הגופני של התוקפים והנפגעים כאחד. אלימות קשה עלולה להוביל גם למוות מהיר ולכן חשוב מאד למגר מן היסוד את תופעת האלימות, זאת על ידי חקיקה נוקשה ועונשים מחמירים. עורך דין עבירות אלימות הוא הכתובת הנכונה לפנות אליה כאשר מתעורר חשד לעבירת אלימות שהתרחשה ודורשת ייעוץ משפטי מהיר או ליווי לדיונים בבתי המשפט. יכול להיות שהלקוח של עורך הדין יהיה התוקף ויכול להיות שהוא יהיה זה שנפגע באירוע האלימות המדובר. כך או כך חשוב מאד להיות מיוצג על ידי עורך דין על מנת למצות את מלוא הזכויות מהמקרה ולדעת בדיוק מה קורה.

איך יודעים על עורך דין עבירות אלימות שזו ההתמחות שלו?

לעורכי דין יש התמחויות ספציפיות וחשוב מאד לדעת מה ההתמחות של עורך דין זה או אחר לפני שאפילו נפגשים איתו לפגישה ראשונית. עורך דין עבירות אלימות יהיה עורך דין פלילי שיש לו ידע וניסיון בייצוג וליווי של מקרי אלימות הן של הצד התוקף והן של הצד הנפגע. ניסיון זה יבטיח לו הרבה ניסיון וידע עשיר שיוכלו לשמש את הלקוח הבא שלו. בנוסף אפשר להיות בטוחים שהוא יהיה מעודכן בשינויים או חידושים שנכנסים לתוקף מעת לעת ולכן חשוב לוודא שאכן הוא מציע שירותים בנושאי אלימות.

לא מתמודדים לבד עם האשמת אלימות!

אדם אלים שנתפס בעת מעשה או אדם שהגיש תלונה נגד אדם אחר לאחר שפעל כנגדו באלימות – שניהם צריכים שיהיה להם ליווי מקצועי צמוד של עורך דין עבירות אלימות שגם יסביר להם את המשמעות של המצב שבו הם נמצאים, גם ייצג אותם בדיונים בבית המשפט וגם יעשה כל שביכולתו על מנת לחלץ אותם מהמצב ולהצליח לדאוג לעונש מינימלי לתוקף או מקסימלי כאשר ייצג את הנפגע.

נתקלתם במקרה אלימות ואתם לא יודעים מה לעשות? הוגשה נגדכם תלונה? אל תמתינו וצרו קשר עוד היום עם עו”ד לימור הלוי, עורכת דין פלילית מנוסה שתנחה אתכם ותלווה לשביעות רצונכם.

צור קשר

דילוג לתוכן