עורכת דין עבירות מין

עבירות מין נחשבות בעולם המשפט לעבירות חמורות במיוחד ללא קשר לזהותם של התוקף או הנפגע. מדובר בעבירות שלא רק משפיעות על פני השטח אלא יש בהן כדי להשפיע על הנפגע לאורך הרבה מאד זמן ובמקרים חמורים במיוחד אפילו לשנות באופן משמעותי את מסלול החיים שלו או שלה. בשל כך, כאשר מתעורר חשד ולו הקל ביותר לעבירת מין שבוצעה חשוב מאד לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין עבירות מין שיוכל לסייע להבין לעומק מה קרה וגם ינחה איך יהיה הכי נכון להתנהל ומה לעשות. יש חשיבות לביצוע פעולות מהירות בנושא זה על מנת שאפשר יהיה להסביר או לערב גורמים נוספים בעניין.

איך יסייע עורך דין עבירות מין במקרה כזה?

יש הרבה מה לדעת על התחום של עבירות מין. כיום יש מודעות גבוהה לנושא של הטרדות או תקיפות מיניות אך עדיין מערכת המשפט לא מתמודדת איתן היטב ולכן לכל הפחות חשוב שילווה את הקורבן עורך דין עבירות מין שמכיר את התחום ויידע לסייע ככל יכולתו ועל פי הידע והניסיון שלו. מדובר בנושאים אישיים ופרטיים מאד שהקורבנות לא אחת מעדיפים שלא לגעת בהם או לדבר עליהם ולכן חשוב הליווי המשפטי שיעזור לקורבן להתמודד, לתמלל את מה שקרה ויסייע להבין את המשמעויות של הפעולות שצריך וכדאי לבצע.

החומרה של עבירות מין

כאמור, תקיפות מיניות נחשבות לחמורות במיוחד מפני שיש בהן חדירה למרחב הגופני האישי של הקורבן ועלולות להיות לפעולות האלה השפעה חמורה מאד על הקורבן. עורך דין עבירות מין יידע לסייע ללקוחות שלו להבין את מה שעבר עליהם, איך להתמודד הכי טוב עם המצב שקרה ומה ההשלכות המשפטיות של התלונה המדוברת. ברגע שיש לו ניסיון וידע רבים הוא יידע מה יעשה השופט ואיך יתנהגו החשוב או עורך הדין שלו וימליץ על דרך ההתמודדות הטובה ביותר.
עו”ד לימור הלוי – עו”ד שעוסקת גם בעבירות מין ותסייע לכם להבין את מה שעובר עליכם במקצועיות ומתוך מחשבה עליכם ועל הקושי שאתם נתקלים בו.

בתוך התחום המגוון של המשפט הפלילי יש סוגים שונים של עבירות ולכל סוג יש את דרגת החומרה שלו. עבירות מין הן עבירות שדרגת החומרה שלהן גבוהה מאד, שכן יש בהן הרבה מעבר לאלימות פיזית או מילולית והחדירה למרחב האישי של הקורבן עלולה למוטט חורבן על המשך חייו, ללא קשר למגדר שלו, לעצם הפעולה עצמה או לגיל שלו או שלה. על מנת להתמודד בצורה הטובה ביותר צריך לפנות אל עורך דין פלילי עבירות מין שיש לו ניסיון בייצוג מקרים כאלה הן בצד של התוקף והן בצד של הקורבן וכך הוא יהיה בעל ידע עשיר ומגוון שיעזור לו לספק ללקוחות שלו את הייצוג הטוב ביותר.

מכיוון שיש התייחסות מחמירה לעבירות מין הרי שצריך עורך דין פלילי עבירות מין מנוסה שיידע בדיוק איך להתייחס לכל שלב ולכל רובד בתיק המדובר. לא כל עורך דין פלילי יכיר לעומק את הדקויות המשפטיות של מעשים שנחשבים או לא נחשבים לעבירת מין וצריך להבין לעומק את העדויות השונות של מי שמעורבים בעניין. רק עורך דין שיש לו את ההתמחות הנדרשת והניסיון המתאים יכול להיות הכתובת המתאימה לליווי במקרים כאלה ובייצוג צדדים שונים בתביעות שעניינן עבירות או הטרדות מיניות.

הטיפול המאתגר בהטרדות ועבירות בעלות אופי מיני

המציאות הנוכחית היא כזאת שבה יש מודעות גבוהה לנושאים של חדירה למרחב אישי, נגיעות בגוף עם או ללא כוונה תחילה וכמובן הטרדות מיניות ומעשים שהם עבירת מין לפי כל הגדרה חברתית או משפטית. עורך דין פלילי עבירות מין יידע להסביר ללקוח שלו מה ההשלכות של תלונה או תביעה, להבין ביחד איתו האם המעשים המדוברים הם אכן עבירות מין או לא ויוכל לייעץ לו איך להמשיך לאחר קרות מקרה זה או אחר.

עורכת הדין לימור הלוי היא עורכת דין פלילית בעלת ניסיון וידע בנושאי עבירות מין ויכולה לסייע ולייעץ על מנת להבין לעומק את המשמעויות של כל מקרה שקרה.

צור קשר

דילוג לתוכן